Latin-Amerikában távcsővel

Latin-Amerikában távcsővel

Újraindítás

2020. március 17. - danimadarasz

Lassan három éve, hogy visszajöttem egy hosszabb dél-amerikai útról. Akkor azt írtam, hogy ennek a blognak is vége. Legalábbis egy időre.

A hazaérkezésem óta eltelt években jártam erre-arra, például Kaliforniában vagy görög buliszigeten. Most megint Latin-Amerika lett az úticél különböző okokból és néhány itt töltött nap után megint leesett, hogy ez az én helyem. Habár nem voltam rengeteg másik helyen, de Latin-Amerika nekem egyelőre elég. Ha rajtam múlik akkor mindig ide fog szólni a repjegyem amikor messzebbre indulok.

Lett egy tök jó munkahelyem. Nagyon romantikus és menő lenne otthagyni, azt megint nekiindulni hosszabb időre, de túl jó ahhoz, hogy így tegyek. Úgyhogy egyelőre maradnak a hosszabb vakációk. Három hétnél rövidebb időre elindulni nem sok értelme, csak az akklimatizálódás legalább egy hétig tart. Sebaj, szép lassan így is be lehet járni a helyeket és mivel ez egy hosszútávú terv, gondolva a nyugdíjas évekre és hogy legyen miről mesélni az unokáknak, ezt a blogdolgot is bővitgetem. Nem folyamatosan, de időről időre. Első állomás Costa Rica.

A bejegyzés trackback címe:

https://danimadarasz.blog.hu/api/trackback/id/tr415528756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyria 2022.02.15. 18:52:00

Már egész sok bejegyzést elolvastam, nagyon tetszik. Remélem, nem marad abba.
süti beállítások módosítása